Flying Squads en andere vliegende dingen.. - Reisverslag uit Pekanbaru, Indonesië van Kaja Kalina - WaarBenJij.nu Flying Squads en andere vliegende dingen.. - Reisverslag uit Pekanbaru, Indonesië van Kaja Kalina - WaarBenJij.nu

Flying Squads en andere vliegende dingen..

Door: Kaja

Blijf op de hoogte en volg Kaja

20 April 2010 | Indonesië, Pekanbaru

We vertrekken om 7 uur, want het is 4 uur rijden heen en ’s avonds weer terug. Ik ben die nacht helemaal niet lekker geworden en lig de hele rit op de 2e achterbank. De grotendeels onverharde weg waar we met flink tempo overheen moeten bevordert niet. Voor het eerst van mijn leven in de Jungle maar kan het totaal niet opnemen.

Aangekomen op de Camp, lig ik alleen maar plat (met paar toilet bezoeken na, zal het voor deze blog netjes houden).

Wetende dat er vlakbij een Flying Squad Olifant is, lukt me toch overeind te komen en paar foto’s te maken, voor jullie!

  • 20 April 2010 - 13:46

    Froukje:

    Hi Kaja,

    Wat vervelend dat je zo ziek bent geworden! En wat lief dat je toch nog wat plaatjes voor ons hebt kunnen schieten.. beterschap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaja

Welkom op mijn blog! Mijn wnf-collega’s, familie, vrienden en eenieder die ‘toevallig’ op deze site komt en geïnteresseerd is. Komende 2 weken ben ik in Indonesië. WWF Indonesië telt 362 mensen verspreid over 26 kantoren, in 2 verschillende tijdszones. Operationele zaken als HR, Finance, General Admin, ICT, Legal zijn belangrijk ter ondersteuning van een gezonde organisatie. En dat is nu precies waar mijn Indonesië collega’s hard aan werken maar voor vele uitdagingen staan, nog maar niet te noemen uitdagingen als aardbevingen, bomaanslagen etc. Vanuit Nederland werken we aan partnering & ondersteuning op deze gebieden om zo onze natuurbeschermingsdoelstellingen te bereiken.

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 16489

Voorgaande reizen:

12 April 2010 - 23 April 2010

Werkreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: